Veebipoe HAPSTER.EE (edaspidi Veebipood) omanik on HÄPSTER OÜ (registrikood 14243597), asukohaga MÄNNIMETSA TEE 39, RAE VALD, JÄRVEKÜLA, HARJUMAA, 11218.
1 Üldsätted:
1.1 Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Kasutuslepingus kokkulepitust.
1.2 Veebipoe haldajal on õigus mistahes ajal teha Veebipoe pakutavasse teenusesse muudatusi.
1.3 Veebipoe haldajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus Kliendile teatada sellest kirjalikult elektronposti teel.
2 Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
2.1 Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
2.2 Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
2.3 Kõikide Veebipoes olevate toodete baashinnad on arvestatud eurodes.
2.4 Veebipoe haldajal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu.
2.5 Kui Veebipoe haldaja on Veebipoes muutnud hindu peale kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
2.6 Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
2.7 Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
3 Tellimuse vormistamine
3.1 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
3.2 Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
3.3 Kõik kuvatavad Tooted ei pruugi alati laos olemas olla. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, siis võtab Veebipoe töötaja Kliendiga ühendust hiljemalt 3 (kolme) tööpäeva jooksul. Sellisel juhul pakutakse välja võimalik uus tarneaeg või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga. Kui Klient ei ole uute tingimustega nõus, siis ta võib keelduda tellimusest ja juba makstud raha tagastatakse 14 tööpäeva jooksul.
3.4 Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest.
3.5 E-veebipoes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
3.6 Klient, kes valib välja soovitud tooted, kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakt telefon, elektronposti aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks, makseviis).
3.7 Klient kohustub esitama tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Veebipoe haldaja ei vastuta Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
4 Kohaletoimetamine
4.1 Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: kõik Euroopa Liidu liikmesriigid.
4.2 Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
4.3 Veebipoes esitatud tellimused vaadatakse läbi samal päeval ning ostjaga võetakse hiljemalt järgmisel tööpäeval ühendust.
4.4 Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Juhul, kui me ei suuda mõnda toodet lubatud päevaga tarnida, informeerime Teid sellest koheselt. Vajadusel on Teil siis võimalus tellimus tühistada ja me kanname Teile raha tagasi.Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine vastavalt logistikafirma tarneaegadele.
4.5 Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
4.6 Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud ajal vastavalt kauba saadavusele. Kaup antakse üle vaid ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle vaid kokkuleppel ostjaga.
4.7 Kliendil on õigus valida järgnevate kauba kättesaamisviisi vahel: Omniva, Smartpost, klient tuleb ise järgi kokkulepitud kohta.
5 Lepingust taganemine enne Veebipoe haldaja poolset lepingu täitmist
5.1 Kui Klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub ta sellest võimalikult kiiresti Veebipoe haldajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil info@hapster.ee või helistada numbril +372 56 848 711. E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Kliendi kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
5.2 Veebipoe haldaja kannab Kliendile tasutud summa tagasi hiljemalt 30 päeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kätte saamisest.
5.3 Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Veebipoe haldajale.
5.4 Kui taganemisavaldus jõuab osutajani peale Veebipoe haldaja poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”.
6 Tagastusõigus
6.1 Tagastusõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
6.2 Kui taganemisavaldus jõuab osutajani peale Veebipoe haldaja poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”
6.3 Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].
6.4 Tagastusõigust pole kaupadel, mida on muudetud vastavalt kliendi soovidele (lisatud pilt, kiri)
6.5 Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutusjälgeteta.
6.6 Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis avaldus e-posti aadressile info@hapster.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
6.7 Ostja peab kauba tagastama kirja saatmisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
6.8 Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
6.9 Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
6.10 Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Veebipoe haldajale.
6.11 Tagastamisega kaasnevad transpordikulud katab klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
6.12 Juhul kui peale tagastamist ilmneb, et tagastus ei vasta Kasutuslepingus toodud tingimustele, siis raha ei tagastata.
6.13 Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
7 Pretensiooni esitamise õigus
7.1 Puudusega kauba puhul on tarbijal õigus esitada müüjale kaebus kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Et hilisemaid probleeme oleks lihtsam lahendada, peaks tarbija säilitama kindlasti ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud HÄPSTER OÜ Veebipoest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja probleemi lahendamata jätta.
7.2 Pretensiooni võib esitada tootmis- ja materjalivigadele.
7.3 Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba ostukuupäevast.
7.4 Ekspertiisi teostab HÄPSTER OÜ või toote valmistanud firma esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks.
7.5 Sõltumatu ekspertiis – kliendi nõudmisel teostatav täiendav tasuline ekspertiis sõltumatu eksperdi juhul, kui klient ei ole HÄPSTER OÜ poolt teostatud ekspertiisi tulemustega rahul.
7.6 Pretensioon ei kuulu lahendamisele kui HÄPSTER OÜ tõestab, et kaubal esinevad puudused on tekkinud tarbija süül.
7.7 Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Kui pretensiooni aluseks oleva toote tootmine on lõpetatud võtab HÄPSTER OÜ endale õiguse kliendi nõusolekul asendada toode samaväärsega.
7.8 Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
8 Vaidluste lahendamine
8.1 Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@hapster.ee või helistada telefonil: +372 56 848 711.
8.2 Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
8.3 Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
9 Isikuandmed ja nende kasutamine
9.1 Kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Veebipoe haldajale enda isikuandmete töötlemiseks.
9.2 Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-veebipoes tellimuse registreerimisel.
9.3 Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
9.4 Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.Isikuandmeid, mis on vajalikud kauba vahendamiseks Kliendile, võib edastada kulleriteenust osutavaile ettevõttele.
9.5 Veebipoe haldaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
9.6 Veebipoe haldaja jätab endale õiguse edastada kasutajat puudutavaid andmeid juhul, kui need edastatakse isikule, kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks ning omab selleks seaduslikku õigust või kui see toimub Kliendi muu isiku elu tervise või vabaduse kaitseks.
9.7 Kliendil on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid, samuti neid muuta või kõrvaldada andmed registrist.
9.8 Kasutaja annab Veebipoe haldajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse.
10 Kasutamistingimused
10.1 Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Kliendile kohustuslik.
10.2 Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Olen nõus veebipoe kasutamise tingimustega ja täidan neid tingimusteta”, nõustub Klient, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega.